جديدترين اپليكيشن هشدار دهنده زلزله

فروشگاه اينترنتي كيم كالا

جديدترين اپليكيشن هشدار دهنده زلزله

۱۷ بازديد

فروش و پشتيباني : 09120750932 - 86083705-021

 
زلزله يكي از مخربترين بلاياي طبيعي است كه هر ساله جان هزاران انسان را در سراسر جهان ميگيرد، با توجه به اينكه ايران كشوري زلزله خيز است، داشتن آگاهي در زمانه زلزله از ضرورت بالايي بر خوردار است، شما بايد ابزارها و دانش زلزله را داشته باشيد... شما بايد آگاه باشيد كه در زمان زلزله چه بايد بكنيد... امروزه ابزارهاي زيادي براي پيش بيني زلزله وجود دارد... 


اپليكيشن هشدار دهنده زلزله يك برنامه پيشرفته براي هشدار زلزله است كه با نصب اين اپليكيشن روي گوشي هوشمند خودتون مي تونيد از وقوع زلزله با خبر شويد و بتونيد پيش از بروز خسارت هاي جاني و تلفات جاني سنگين اقدامات لازم را انجام دهيد. 

اگر شما به سرنوشت خانواده خود اهميت قائل هستيد من به شما توصيه مي كنم اپليكيشن هشدار دهنده زلزله را حتما دانلود و نصب نمائيد. در زمان بروز زلزله اگر خواب باشيد اين اپليكيشن با صداي هشدار شما رو از وقوع زلزله آگاه ميكنه و شما رو از خواب بيدار ميكنه 

» در صورتي كه حواسمان پرت باشد و يا خواب باشيم مسلما متوجه بروز زلزل هاي كوچك نخواهيم شد، و از خواب بيدار نمي شويم، ولي اين برنامه با صداي نوتيفيكشن ما رو از بروز زلزله آگاه ميكنه و اين باعث ميشه ما هشياري خودتون رو به دست بياريد و بتونيم با اقداماتي از بروز تلفات جاني بيشتر جلوگيري كنيم، ... اما اگر خدايي نكرده شما در خواب باشيد و متوجه بروز زمينه لرزه نشويد اين مي تواند برايتان خيلي گران تمام شود و خدايي نكرده به قيمت جون شما و اعضاي خانواده تان تمام شود. 

با داشتن اين اپليكيشن مي تونيد آخرين زمين لرزه هاي اتفاق افتاده در ايران را در دست داشته باشيد و لحظه به لحظه زمين لرزه هاي ايران رو دنبال كنيد.



دانلود اپليكيشن:
 




اين اپليكيشن رايگان نيست و براي استفاده از اون بايد مبلغ 2000 تومان را پرداخت كنيد. 
اپليكيشن مخصوص گوشي هاي اندرويدي است.

⛔️ كانال تلگرام ما ⛔️ پيج اينستاگرام ما ⛔️ سايت فروشگاهي ما

 

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد محصول با شماره تلفن هاي 09120132883 - 02186083705 تماس بگيريد...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.